20 stycznia 2011

Nowy wygląd bloga, etc.

Wchodzę na bloga i widzę tamten stary nagłówek - porażka! Ciągle nie mogę uwierzyć, że kiedyś miałam taki fatalny gust. Trzeba było coś z tym zrobić, więc zmieniłam wystrój bloga. A że brałam ostatnio udział w konkursie na nagłówek na stardoll-i-my i nie wygrałam (normalka ;p), to zmieniłam tamten nagłówek tak, żeby pasował do mojego bloga. Po prostu wkleiłam twarz mojej MeDoll i zmieniłam napis. No co, w końcu nie na darmo siedziałam 3 dni na Photoshopie, z czego raz do 2.00 w nocy ;] Przed chwilą szukałam tła na bloga i znalazłam to. Oczywiście nagłówek nie jest jakiś piękny, bo niestety nie umiem robić prześlicznej grafiki w Photoshopie, ale za to jest oryginalny. Takiego nikt nie ma, a te ze sławnych blogów wszystkie są chociaż trochę podobne *diabolicznie się śmieje*. No sorry, ale ja nie mam zamiaru płacić 400 stardollarów na głupi nagłówek u niesamowicie uzdolnionego magdomilowicza. Gratuluje mu oczywiście, bardzo podobają mi się jego prace. Myślicie, że jestem zazdrosna? Nie ukrywam, że tak ;] Bardzo chciałabym być takim grafikiem, ale nie sądzę, że kiedykolwiek się nim stanę.
Podoba wam się nowy wystrój? 
Zmieniam też notki. Teraz nie będę dodawała spoilerów, bo po jakiego grzyba? Robienie ich zajmuje dość dużo czasu, którego ciągle mi brakuje, a jeśli ktoś zechce pooglądać spoilery, to wystarczy wejść na stardoll-i-my , lub inny sławny blog. Tam na pewno je znajdziecie. Oczywiście jak ktoś zrobi spoilery na bloga, to miło, ale nie jest to pilne ;) Druga sprawa - metamorfozy. Będę je robiła od czasu do czasu, zależy od nudy i mojej zmiennej inwencji twórczej, która czasem jest, a czasem znika ;p Mogę wybrać osobę do metamorfozy sama, ale oczywiście możecie też się zgłaszać. Metamorfozy ofc bez hasła, zmieniam twarz i strój. Inne notki bez zmian, dalej będą darmówki, nowe sklepy, zdarzenia, niekiedy stylizacje i zdjęcia realnych ciuchów, na których wzorował się Stardoll. Nie mówię, że będę regularnie pisała, jednak muszę zajmować się też innymi sprawami.


Teraz trochę aktualności. Pewnie już wiecie o tym, że teraz w albumie można dodawać zdjęcia z imprez i apartamentu, MeDoll zostały zmienione na nowocześniejsze, w StarDesign pojawiły się leginsy i w albumie zmieniła się kolejność lalek - teraz jest od najstarszych do najmłodszych. 
Podoba wam się unowocześniona MeDoll? 
Mi niekoniecznie. Niektóre elementy są ładniejsze, a niektóre wręcz przeciwnie. Np. mój ładny nosek zamienił się w grubego kartofla ;o
Gabisia9 na swoim blogu dodała screena, który pokazuje umiejętności ortograficzne w j. polskim stardollowych adminów ;D Ja nie zdążyłam zrobić screena, ale warto to zobaczyć ;p


Darmóweczki, darmóweczki:

Żeby dostać taką sweet myszkę ze szczoteczką do zębów:
1. Wejdz na  german-proxy.de
2. W okienko po środku strony wklej adres http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=910 i kliknij Go!
3. Zaloguj się na Stardoll.
4. W okienku na samej górze strony wklej http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=910 i Go!
5. Myszka jest w Twoim apartamencie.

Żeby dostać sukienkę i kapelusz:
1. Zaloguj się na Stardoll
3. Usuń wszystkie ciuchy oprócz tych za 0 sd (chyba, że chcesz kupić coś jeszcze ;)) 
4. Kup normalnie, jak zawsze
Sorry, nie zdążę już zrobić screenów.

To na tyle. Mam nadzieję, że przybędzie nam chociaż jeden obserwator ;d Pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. Więc tak...
    Wygląd mi się podoba lecz te Wasze przestarzałe lalki z boku są trochę nie pasujące - stardoll się zmienił i trochę głupio to wygląda bo prawie nikt nie ma już tej toaletki przy szafie. Na dole jest też bannerek najlepszych blogów o stardoll, który nie pasuje tu kolorystycznie. Za to nagłówek jest świetny! I tu u mnie macie plusa ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za opinię :)
    Masz rację co do lalek po boku - zostawię je do czasu aż nie zrobię czegoś ładniejszego. Czerwony bannerek usuwam, nie pasuje i jest brzydki ;d

    OdpowiedzUsuń