5 maja 2011

Zmiany, zmiany, zmiany...

Witajcie po kolejnej przerwie.

Postanowiłam zmienić tego bloga. Tak naprawdę to chciałam go usunąć, ale napracowałam się nad tym nagłówkiem i mi szkoda żeby się zmarnował ;p Myślę, że jest oryginalny, nie znajdziesz takiego ani nawet podobnego na żadnym sławnym blogu ;] Ale to tak na marginesie.
Doszłam do wniosku, że pisanie kolejnego bloga o nowościach, zmianach i darmówkach na Stardoll jest zupełnie bez sensu. Przecież jeśli chcecie o tym poczytać, to wejdziecie na stardoll-i-my , uzaleznieni , stardoll.ocom.pl , itd.. Nie mam ochoty się w to bawić. Nie wiem jak wyrabiają osoby, które prowadzą tamte blogi. Podziwiam je, bo przecież w tygodniu tak wiele się dzieje. W weekendy jest luźniej, ale i tak. W tym blogowaniu chyba chodzi o to, żeby być najszybszym. Jesteś najszybsza - to na Twojego bloga wchodzą najpierw, żeby poczytać o stardollowych zmianach na bieżąco. Twój blog wtedy jest popularny. Ale ile czasu na to poświęcasz. Ja naprawdę mam ciekawsze rzeczy do roboty.
Mam rację, prawda? Tak więc, żeby dawna praca nad tym blogiem nie poszła na marne, będzie on o metamorfozach. Możecie zgłaszać się w komentarzach pod najnowszym postem lub w mojej księdze gości. Metamorfozy będą zupełnie darmowe, piszcie tylko czy chcecie makijaż, strój, a może to i to. :) Może moje MeDoll nie są fenomenalne, ale niektórym metamorfoza nie zaszkodzi ;p A może po prostu ktoś zechce poznać moją opinię o swojej dollce. 
Znając moje szczęście, pewnie będzie mało chętnych, ale kto wie..? Może się rozkręci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz